W mojej O3 po zmianie kół z zimowych na letnie także po ok 15 km zapaliła się kontrolka ciśnienia mimo takiego samego ciśnienia jak w zimówkach i rozmaru felgi takiego jak w zimówkach.Róznica jest tylko zima zwykłe felgi , lato alusy.Mam model bez przycisku do resetowania wskaźnika ciśnienia.Można to zlikwidować tylko z poziomu radia.Problem w tym ,że mam zmienione radio fabryczne na stację GMS dedykowaną do O3.Niestety w stacji w ustawieniach opon wskaźnik ciśnienia jest nieaktywny.Serwis twierdzi ,że skasowanie kontrolki możliwe jest tylko z poziomu radia. Czy ktoś ma podobny problem i wie jak skasować tą kontrolkę w jakiś sposób poza radiem.
zdejmij osłonę lewego przedniego progu i zobacz czy na czerwonej wtyczce na pinie 9 jest czarno -biały kabelek jeśli tak to do niego trzeba podpiąć klawisz z centralnej konsoli pin 9.
dzięki za odp.
jestem tu zupełnie nowy i poruszam się jak dziecko we mgle.
czy mógłbys mi wskazać/ polecić kogoś z okolic Warszawy kto by mi to mógł zrobić?
strasznie mnie wkurza to, że za każdym razem kiedy odpalam moją O3 widze i słyszę te wszystkie komunikaty na desce rozdzielczej.
A może da się dołożyć w wolne miejsce tylko klawisz wskaźnika opon. Jeden koniec klawisza podłączyć do czerwonej kostki pin 9 a drugi do masy czy plusa ? Czy dobrze kombinuję ?
Odkopie troche watek, ale wczoraj mialem "przyjemnosc" przekonac sie o dzialaniu TPMS.
Sune spokojnie autobahna, jakies 30km przed Jordanowem, autko dogrzane bo juz 200km zrobione, w pewnej chwili pojawia sie dziwny dzwiek.. Zero pomyslu co, to suniemy dalej 145km/h na tempomacie. Po chwili "sprawdz cisnienie w kolach LT". Czyli jednak nie wydawało mi sie.. Pierwszy parking i co? Faktycznie lewa tylna opona syczy. Lewarek, dojazdowka i widac wkret bez lba w oponie
Chwała ze niedaleko Swiebodzina, a tam wulkanizacje 24h co kawałek.
Ogolnie reakcja systemu na duuuzy plus, bo po zjechaniu na parking roznicy w cisnieniu kol nie bylo widac. Dopiero po przetoczeniu sie pol metra, gdy sruba byla na dole zaczelo schodzic konkretniej i dało sie zauwazyc.
Plus za brak falszywych alarmow (po kazdym pompowaniu na stacji benzynowej zapisuje nowe wartosci w komputerze auta) oraz za to ze przy przebiciu opony wskazuje ktore kolo konkretnie ma problem i trzeba je obejrzec dokladniej.
Clip, skoro z pełnym - to po dopompowaniu przed trasa do cisnienia zalecanego z takim ladunkiem, zresetowałes?
Czy leciales na standardowym cisnieniu (2.4 dla 18')?
Nie chcialo mi sie grzebac przy cisnieniu. Mialem standard dla 17.
1200km przejechalem bez problemu i w drodze powrotnej gong, pokopalem w kolo za 20km drugi raz potem skasowalem blad i dojechalem do domu.
Pozno wyjechalismy bo zona jeszcze w sobote jezdzila na nartach i chcialem jak najszybciej byc w domu.
Witam. Jestem tutaj nowy. To mój pierwszy post proszę o wyrozumiałość. Na dniach kupuję O3 style 1.4 150 KM. Na allegro chcę dokupić takie koła http://allegro.pl/kola-zimowe-skoda-...662426434.html. . Moje pytanie nie będzie żadnych problemów z czujnikami ciśnienia? Trzeba to jakoś programować i jak to się robi? Jest do tego jakieś urządzenie czy gdzieś w opcjach ustawieniach auta się to robi. Pozdrawiam.
Komentarz